Sokan szoktak kérdezni minket arról, hogyan lássanak hozzá játékfejlesztésnek: ma erre a kérdésre igen egyszerű a válasz: úgy, mint az Arakionos Chris Taylor tette (megjegyzés: a Chris Taylor név legalább olyan gyakori, mint mondjuk nálunk a Szabó Krisztián. Ja, ugyanazt is jelenti).
Lehetett sejteni, hogy a Legend of Grimrock sikere számtalan új "dungeon crawler" játékot szül majd, főleg az indie körökben. Chris esete máris bizonyítja ezt a tézist, hiszen az Arakion egy Bastion alapokon (az űrből tűnnek elő a bejárható platformok) nyugvó Might and Magic jellegű old school RPG, amelyben fejtörők, harc és egyéb, klasszikus RPG mechanizmusok (főleg a felfedezés) is jelen lesznek.
A játék egyelőre igen korai szakaszában van, így nem lehet megmondani, valaha megszületik-e, azonban én magam minden játékfejlesztő palánta elé példaként hoznám fel: íme, ennyit lehet elérni a nulláról egy hónap alatt tehetséggel, elhivatottsággal és egy jó, könnyen használható motorral. Íme az első Arakion fejlesztői napló: