Az Apex Legends egyediségéhez kétségkívül hozzájárul a többi battle royale lövöldéhez képest magasabb szintet képviselő csapatjáték, amit a kiváló ping-rendszer mellett egy egyedi respawn-szisztémával is megtámogattak az alkotók, így a meccsből már teljesen kiiktatott csapattársainkat is van esélyünk visszahozni. Úgy tűnik, ez azért még nem megy olyan jól a Titanfall-spinoff játékosainak, ugyanis egy statisztika szerint a játékosok mindössze 49,5 százaléka tudta ezt legalább megcsinálni a PS4-es játékosbázisból.
Az elsőre talán némileg meglepő statisztika a kapcsolódó playstationös trophy feloldási arányából származik, igaz, a ténylegesen aktív játékosbázis valószínűleg ennél jobb arányt képvisel. Hiszen a teljes játékosszámot azok is növelik, akik mondjuk az oktatóküldetés befejezése, vagy egy-két rosszabbul sikerült mérkőzés után hátra is hagyták az Apex Legendset, amit egy ingyenesen letölthető játék esetében mindig könnyebben tesznek meg a játékosok.
Ha később a Respawn csapata is úgy véli, túl kevés a sikeres újraélesztés a játékban, biztosan hozzányúlnak majd a rendszerhez, addig viszont valószínűleg más újdonságokon dolgoznak a stúdió munkatársai.
Szerintetek milyen a csapatjáték színvonala az Apex Legendsben?