Az Activision egyik játéktervezőjének az előző konzolgeneráció hajnalán voltak elképzelései egy lehetséges Alita: A harc angyala videojátékról.
Még 2005-ben, mikor James Cameron megszerezte az Alita filmes jogait, az Activision két szakembere, Casey Holtz tervező és Anthony Hon művész felvetette a kiadónál a videojátékos változat elkészítésének lehetőségét. Az ötlet és a rövid bemutató viszont nem győzte meg annyira a vezetőséget, hogy kockázatot merjenek vállalni a cím elkészítésével. Attól tartottak, hogy Európában és az Egyesült Államokban nem ismerik eléggé az emberek ezt a franchise-t. Az Anime és manga rajongók közössége nyugaton még nem feltétlenül volt akkora, mint manapság.
Ha zöld lámpát engedtek volna a projektnek, akkor a játék PlayStation 3-ra és (az akkoriban még csak Xbox 2-nek "csúfolt") Xbox 360-ra jelenhetett volna meg. Egyoldalas rövid tervezet is készült a prezentációhoz, ami Alita kifinomult mozgékonyságára építő, a környezet adta lehetőségeket is kihasználó akrobatikus harcrendszert, élő és lélegző, szabadon bejárható és lenyűgöző környezet, továbbá a karakterünk testmódosításokkal való fejlesztését ígérte. Sőt, kapaszkodjatok meg, 3D szemüveggel akár 3D-ben is élvezhettük volna Alita virtuális történetét.
Anthony Hon egyik korai látványterve a projektez, amivel a játék harcrendszerét demonstrálta:
Szerintetek mit lehetne játékként kihozni a jelenlegi generációs gépeken az Alitából?