Manapság a játékfejlesztők egyre több figyelmet szentelnek a speciális igényű gamereknek, de az alapvetően az ő kedvükért beépített hozzáférhetőség funkciók azoknak a játékosoknak is a javára válnak, akik szimplán csak ügyetlenebbek társaiknál, vagy szívből gyűlölnek bizonyos játékmechanikákat, mint például a QTE-ket. Az Insomniac Games már a korábbi alkotásaival is megmutatta, hogy szívén viseli azon játékosok sorsát, akiknek szükségük van több vagy kevesebb segítségre, ezt a mentalitás a Marvel's Spider-Man 2-ben is visszaköszön.
Se szeri, se száma azoknak a hozzáférhetőségi funkcióknak, amelyeket tetszés szerint bekapcsolhatunk majd, miközben Peter Parkert vagy Miles Moralest irányítva vesszük fel a harcot Venommal, Kravennel és a többi szupergonosszal.
Valószínűleg sokan örülnek majd annak a Ratchet & Clank: Rift Apartból megörökölt lehetőségnek, hogy a harcok sebességét négy fokozatban állíthatjuk: a normál tempó mellett 70, 50 vagy akár 30 százalékos sebességet is választhatunk, méghozzá menet közben. De sok egyéb mellett azt is bekapcsolhatjuk, hogy automatikusan megnyerjünk minden QTE-t, kihagyhatjuk a puzzle-öket, azaz a fejlesztők tényleg igyekeztek minden potenciális akadályt eltakarítani az útból.
A Marvel's Spider-Man 2 október 20-án jelenik meg PlayStation 5-re.