Hirdetés

Aggodalomra adnak okot a Suicide Squad: Kill the Justice League első visszajelzései

|

Kevesebb mint egy hónap van hátra a megjelenéséig, de eddig még senkit sem győzött meg különösebben a játék.

Hirdetés

Közeleg a Rocksteady legújabb szuperhősős kalandjának, a live service alapokra épülő Suicide Squad: Kill the Justice League-nek a megjelenése, amivel kapcsolatban eddig még nem túl sok jót hallottunk. Decemberben már lepörgött egy titoktartási megállapodás alatt futó bétateszt is, amiből több mint 30 percnyi felvétel szivárgott ki, és ez nyűgözte le különösebben a közönséget. Bár a Rocksteady időközben egy fontos bejelentést is tett, aminek viszont már jóval többen örültek, az első szakmai beszámolók most továbbra sem javítottak a Kill the Justice League helyzetén.

A minap ugyanis egy Los Angeles-i sajtóesemény keretein belül többen is lehetőséget kaptak arra, hogy kipróbálják a Rocksteady lövöldéjét, amivel kapcsolatban elég vegyes visszajelzések érkeztek. A sztori és a karakterek például kifejezetten ígéretesnek tűnnek, de ezekkel nagyjából ki is merül a pozitív dolgok sora.

Hirdetés

Az amerikai IGN pedálul erős kritikákat fogalmazott meg a harcrendszerrel kapcsolatban, amit a mindössze három-négy mozdulatával meglehetősen repetitívnek írtak le. Ugyanitt előkerült még a megfáradt, érdektelen nyílt világba helyezett unalmas küldetések sora is, amik korunk játékainak talán egyik leggyakrabban előforduló tünetegyüttesei.

A ComicBook előzetes beszámolói például az utazási mechanikához és azok gördülékenységéhez társítottak pozitív jelzőket, de ezzel egy időben felhívták a figyelmet a frusztráló, káoszba fulladó harcokra, míg a GameSpot szintén a küldetések unalmas megtervezését hozta fel negatívumként. Az Eurogamer és a VGC is nagyon hasonló visszajelzéseket adott ezekkel kapcsolatban, amik alapján már körvonalazódni látszanak a rendellenességek.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Nagyon úgy tűnik, hogy a legfőbb problémák magával a gameplayjel és a küldetések megtervezésével vannak, ami több szempontból is aggodalomra adhat okot. Elvégre pont azokról az elemekről van szó, amik olyannyira a játék szerves részét képezik, hogy kis híján lehetetlen rajtuk változtatni, ha csak nem az alapoktól gondolják újra azokat, amire a február 2-i megjelenésig sajnos már semmi esély nincsen.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)