A Warhammer 40K: Darktide ugyan nem váltotta meg a világot, de kellemes kooperatív élményt kínált azoknak, akik szeretik az univerzumot. A látvány és a harcrendszer sokakat lenyűgözött, viszont akik elmélyültek a játék rendszereiben, már komoly gondokat láttak.
A felszerelések fejlesztése nehézkes, a crafting félkész, és a küldetések jutalmazása olyan gyér, hogy foglalkozni sem érdemes velük. A Fatsharknak valamit lépnie kell a Darktide hosszútávú sikeréhez.
A fejlesztők meg is hozták a várt bejelentéseket: visszatartják az Xbox One X|S-es verziót és a fizetős skineket, kiegészítőket is, amíg a Darktide komolyabb hibáin dolgoznak.
"A célunk az volt, hogy egy izgalmas és stabil játékélményt építsünk megfelelő mélységgel, ami hetekre és nem órákra foglalhatja le a játékosokat. Ezt a célt nem értük el. A következő néhány hónapban csak arra fogunk koncentrálni, hogy reagáljunk a visszajelzéseitekre. Konkrétan a craftingra és a jutalmazásra fogunk fókuszálni az optimalizáció és stabilitás mellett."
Nagyon szép ígéret ez, már csak az van hátra, hogy be is tartsák. Reméljük sikerülni fog talpra állítani a Darktide-ot, mert a megjelenéskor egy bizalomgerjesztő alapjátékot láthattunk.