Emlékeztek még arra a játékra, ami mindenki elméjébe úgy vésődött be, mint az Assassin's Creed játékok hajócsatáinak újrahasznosítása? Nos, nem a ti hibátok, ha már megkoptak az emlékeitek a Skull & Bones kapcsán, hiszen a Ubisoft régóta nem mesélt már semmi újat a játékról, a Ubisoft Forwardon sem esett róla szó. A Video Games Chronicle információi szerint pedig bizony ennek jó oka van.
Értesüléseik szerint ugyanis a kiadó rebootolta a projektet, a Ubisoft Singapore csapatának újra kell kezdenie a fejlesztést, ezúttal pedig nem egy klasszikus AAA játékot terveznek már, hanem egy mostanában annyira divatos live service címet. Egyelőre nem teljesen tiszta, hogy a Skull & Bones esetében pontosan mit is takar a váltás, de feltételezhetően egy folyamatosan változó narratíva egészíti majd ki a szintén időről időre frissülő küldetéseket, és maga a világ sem marad statikus, ez is változik az update-ek hatására. Nagyjából úgy kell ezt elképzelni, mint a Fortnite-ot (nyilván nem játékmechanikáiban és körítésében, hanem a frissítési rendszer miatt).
A Skull & Bonest eredetileg a 2017-es E3-on jelentették be, szóval bizony nem tegnap kezdték el a fejlesztését. A projekt újraindítása miatt pedig az is egyértelmű, hogy nem a közeljövőben fog megjelenni a Ubisoft hajócsatákra koncentráló játéka. Pedig a kiadónak nagy tervei voltak ezzel az IP-vel, még tévésorozatot is terveztek a támogatására. Eredetileg 2018 végén kellett volna megjelennie a Skull & Bonesnak.