A Ubisoft digitális kiadásért felelős ügyosztályának alelnöke, Chris Early szerint azt emberek már nem utálják a DLC-ket.
"Úgy gondolom, hogy vannak olyan modellek, amik már elfogadottnak számítanak. A DLC már elfogadott. A Season Pass is elfogadott" - mondta Early egy interjúban. Később hozzátette, hogy a Season Pass nálunk inkább egy Service Pass, amihez ők igyekeznek tovább exkluzív tartalmat is adni a kiegészítők mellé, például speciális rendezvényeket szervezni és hasonlók.
A DLC-vel egyébként tényleg nincs gond, egészen addig, amíg nem alapvető részek hiányoznak a játékból. Amikor a játékos nem azt érzi, hogy teljesen felesleges vagy épp olyan dolgokért fizet extra pénzt, aminek benne kellett volna lennie az alapjátékban.
"Csak akkor fáj ez, amikor úgy érzed, hogy kényszerítve vagy, hátrányba kerülsz, vagy valamit egyszerűen nem tudsz megtenni, ha nem fizetsz. Ez egy nagyon rossz érzés és nyilván senki sem szereti" - folytatta Early, majd hozzátette: "A jó dizájnon múlik minden".
Valahol egyet is értek, hiszen vannak olyan játékok, mint mondjuk a Dragon Age: Origins, ahol a kiegészítőknek hála még hosszú órákat pakolhattam bele a játékba, sőt igazából az Assassin's Creed: Unity kapcsán is érthető, hogy az emberek örülnek, ha az előrendelésük mellé kapnak egy exkluzív küldetést, de gyakran a kiadók átesnek a ló másik oldalára.
Ti mit gondoltok? Elfogadott dolog számotokra a DLC? Előnyök, hátrányok?