A The Blood of Dawnwalker egy nagyon érdekes projektnek tűnik, így nem csoda, hogy az újságírók nem győzik zaklatni Mateusz Tomaszkiewiczet és testvérét a részletek kapcsán. A CD Projekt Red korábbi fejlesztői megalapították saját stúdiójukat, hogy összerakhassanak egy olyan szerepjátékot, amit nem kötnek egy nagyobb cég béklyói, és nem kell elképesztő számokat produkálniuk vele.
A Dawnwalker például biztosan nem lesz egy 100+ órás monstrum.
A Gamesradar interjúja alapján Tomaszkiewicz elmondta, hogy szeretnének egy AAA minőségű játékot felépíteni, de maga a biléta nem érdekli sem őt, sem csapatát.
"Minőség tekintetében persze az AAA-t célozzuk, hiszen onnan jöttünk a The Witcher 3-mal. A játékunk nem lesz hatalmas tartalom és óraszám tekintetében. Egy kisebb csapat vagyunk, ez az első projektünk, szóval igen, valami kisebbet tervezünk."
A Rebel Wolves konkrétan egy 30-40 órás kampánnyal számol, ami jó hír lehet azoknak, akik nehezményezik a nagyobb játékok hosszait.
"Egy olyan behemóthoz mérni a dolgot, mint a The Witcher 3, ahol 100 óra volt a cél, és amit az emberek 2-300 órán át játszottak, őrültség lenne. Ha a méret a mérce, akkor persze, ez nem egy AAA játék. Ugyanakkor ha a méret a mérce, akkor ott vannak az olyan címek, mint a Call of Duty, ami szintén nem 100+ órás kampánnyal jelenik meg. Nem hinném, hogy őket bárki is AA-nak vagy indie-nek hívná."
A Blood of Dawnwalker mérettől függően egy ambiciózus projekt, egy nyílt világgal, narratív homokozóval és az idő menedzselésének központi témájával. Így is, úgy is kemény meló lesz ezt tető alá hozni, nem kell még ehhez 100+ órányi mellékes tartalom.