Ugyan idén novemberben már a tervek szerint megjelenik, a Starfielddel még csak rendkívül felületesen ismerkedhettünk meg, és az első játékmenet-videóra is hónapokat kell még várnunk. Addig is szeretne azért rá emlékeztetni a Bethesda és az Xbox csapata, hogy hosszú idő után a stúdió első teljesen új világa mutatkozik be idén.
Így egy rövid blogposztban nemrég a szerepjáték művészeti koncepciójáról meséltek, aminek kialakításában központi jelentősége volt a NASA-punk kifejezésnek is.
Hogy ez mégis mit takar, arról a játék vezető művésze, a magyar származású Istvan Pely így nyilatkozott:
"A projekt korai szakaszában, mikor megpróbáltuk a játék átfogó esztétikáját megalkotni, akkor találtuk ki a NASA-punk kifejezést, hogy egy olyan sci-fi univerzumot írjunk le vele, ami egy kicsit valószerűbb, és hozzánk közel áll. Egy realisztikusabb megközelítést szerettünk volna, ahol a jelenkor űrtechnológiájától tudunk egy vonalat húzni, és abból következtetni a jövőre, ami így hihető, és átérezhető lesz"
- mondta Pely, akivel kollégái közül a Starfield vezető animátora, Rick Vicens is egyetértett.
"Érdekes, mennyire rákapcsolódtunk erre a koncepcióra. Csak annyit kellett mondanod, NASA-punk, és a művészeti csapat ebből a két szóból tudott dolgozni. Tökéletes kifejezés volt a csapatunknak, hogy meghatározza a művészeti irányt, és mindenki egységes stílusban, együtt dolgozzon. Nekem egyszer csak a helyére került vele minden, azt hiszem, a projekt kezdetén kiemelten fontos volt számunkra ez a kifejezés"
- tette hozzá a Bethesda munkatársa.
A Starfield világának a valóságban található gyökereit Todd Howard is kihangsúlyozta egy korábbi interjúban, így kifejezetten érdekes lesz látni, hogy ez hogyan befolyásolja a művészeti irány mellett mondjuk a játék mechanikáit. Valószínűleg az E3-on meglátjuk.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.