Az utóbbi években hatalmas trend lett a játék mint szolgáltatás; azaz egy multiplayerre építő alkotás esetében szinte borítékolhatóan számíthatunk szezonális tartalmakra, melyeket nyilván extra pénzért oldhatunk fel. Noha alapvetően nincs bajunk ezzel a struktúrával, amennyiben tényleg minőségi élményt kapunk időről időre, azonban üdítő változatosság lesz a Star Wars: Squadrons esetében egy régimódi üzleti modellt látni.
A Motive Studios kreatív vezetője Ian Frazer nyilatkozott arról, hogy számíthatunk-e megjelenés utáni tartalmakra az űrszimulátor esetében:
"[...] azt szeretnénk ha a játékról érződne, hogy egy teljes élményt ad. Nagyjából így: »Te nekünk adsz 40 dollárt, cserébe itt egy játék, amit imádni fogsz. Köszönjük szépen!« Ennyi. Ez nem olyasmi, amit live-service üzleti modell köré építettünk. Úgy csináltuk, hogy teljes és nagyszerű legyen pusztán a saját jogán. Na nem azt mondjuk, hogy soha nem adunk hozzá valamit utólag; úgy gondolom ezt megtehetjük, de nem egy szolgáltatás formájában prezentáljuk majd."
Ez az utolsó mondat valószínűleg arra utal, hogy ha a játék sikeres lesz, akkor érkezhetnek hozzá DLC-k, melyek bővítik a sztorit, vagy új módokat emelnek be a multiplayerbe, de alapvetően Star Wars: Squadrons egy teljes élmény lesz, amit nem módosítgatnak utólag. Ez remek hír, hiszen korábban már azt is megtudtuk, hogy a játék a mikrotranzakcióktól is mentes lesz, úgyhogy a jelek szerint az EA most nagyon ráfeküdt, hogy kiköszörülje a Star Wars: Battlefront 2 loot-boxai miatt a hírnevén esett csorbát.