Az elmúlt években rengeteget léptek előre a hozzáférhetőséget segítő opciók. A fogyatékkal élő gamereknek szánt kontrollerektől, a Street Fighter 6-ban elérhető, vakoknak szánt hangjelzéses megoldásáig minden eszközt bevetnek a fejlesztők, hogy senki se maradjon ki a játékaik nyújtotta élményekből.
Az Electronic Arts istállójába tartozó Respawn Entertainment sincs ezzel másképp: a srácok több különböző megoldást is kitaláltak arra, hogy megkönnyítsék kevésbé szerencsés játékostársaink dolgát.
A Star Wars Jedi: Survivor fejlesztésének vezetője, Jonas Lundqvist egy blogposztban mesélte, hogy első körben mindenki kihasználhatja majd a lassított játékopciót. Ezt eredetileg csak a harchoz tervezték, hogy megkönnyítsék annak menetét, de idővel rájöttek, hogy a platformer szekciókra és minden másra is rá tudják húzni.
Emellett egyébként lesznek hangjelzések a navigációhoz, aktiválható az automata célzás, élhetünk a "button-mash" opcióval, és pár egyéb aprósággal az öt választható nehézségi szint mellett. Utóbbiak közül a Story mód jelenti majd a legkisebb kihívást, míg a Jedi Grand Master kifejezetten megizzasztja majd a lovagokat.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A Star Wars Jedi: Survivor holnap, azaz 2023. április 28-án rajtol el PC-n, PS5-ön és Xbox Series X|S-en, az előző konzolgenerációt kihagyja.