Bár a Star Wars Jedi: Survivor az egyik legjobb Csillagok háborúja-játék lett, ami valaha készült, technikai szempontból voltak vele problémák. Egyeseknél szinte a játszhatatlan kategóriába esett az, amit számítógépeken művelt kezdetben a Respawn alkotása, de a konzolos változatok körül sem volt felhőtlen a hangulat. A megjelenéskor napján egyből érkezett is egy nagyobb frissítés, és azóta sem hagyta magára a játékosokat a fejlesztőcsapat.
Jó hír, hogy megérkezett a legújabb update, amely az EA szerint az eddigi legnagyobb: javítja a konzolos teljesítményt, DLSS-támogatást tesz lehetővé és rengeteg hibát orvosol.
PlayStation 5 és Xbox Series X/S esetében is teljesen megújul a Performance mód: az update új GPU- és CPU-optimalizációkat vezet be, és kikapcsolja a ray-tracinget, így a Jedi Survivor már tud 60 fps-sel futni (az átvezetők viszont 30 fps-re vannak rögzítve). A Quality mód is kapott némi törődést, ami csökkenti az fps ingadozását, és javítja a látványt is. Emellett a PS5-ös változat már a Variable Refresh Rate-et (változó frissítési gyakoriságot) is támogatja.
Ami a PC-t illeti, már hivatalos DLSS-támogatásnak örülhetnek az Nvidia kártyával rendelkező játékosok, valamint további a teljesítményjavítást és optimalizálást is végzett a Respawn. Ezen kívül finomítottak a mentési rendszeren, dolgoztak az összeomlások megszüntetésén, számos apróbb fejlesztést végeztek minden platformon a ruhák, a világítás és a felhasználói felület esetében, továbbá rengeteg bugot is kiirtottak, súlyos problémákat orvosoltak (például azt is, amikor bizonyos körülmények között a játékosok nem tudták visszaszerezni az XP-jüket, miután meghaltak).
A Star Wars Jedi: Survivor pályafutása pedig még nem ért véget, hiszen PlayStation 4 és Xbox One platformokra is meg fog jelenni Cal Kestis új kalandja, amikhez még több optimalizáció kell majd.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!