Hirdetés

A Spider-Man: Miles Morales új frissítésével már 60 fps mellett is él a ray tracing

|

A lehetőség természetesen csak PlayStation 5-ön él, ott viszont még jobb minőségben élvezhetjük a játékot.

Hirdetés

A Marvel's Spider-Man: Miles Morales PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön is remek élményt nyújt, de utóbbin érezhetően jobb teljesítmény mellett lengedezik a hálószövő, köszönhetően többek között az új gépbe kerülő SSD-nek. Valósághűbb a látvány is, amelyben komoly szerepet játszik a ray tracing technológia, csakhogy ezt nem minden esetben tapasztalhatjuk meg.

A Spider-Man: Miles Morales két módot különböztetett meg eddig: a Fidelity Mode a látványra megy rá és bár tartalmazza a ray tracinget, 30 fps a korlát; míg a Performance Mode tudja a 60 fps-t, viszont a ray tracinget nem. 

Hirdetés

Ezen változtat a játék legújabb frissítése, amely magával hozott egy harmadik módot. Az Insomniac bejelentése szerint a Performance RT megadja a játékosoknak a 60 fps-t és a ray tracinget is, viszont cserébe kér némi kompromisszumot, ugyanis ezt az új teljesítményt a jelenetek felbontásának, a visszaverődés minőségének és a tömegek sűrűségének szabályozásával éri el. 

Bár a PS5 készlethiánya miatt valószínűleg nem mindenki tudta még beszerezni a konzolt és mellé a Spider-Man: Miles Morales egy példányát, ha ti rá tudtok lesni a Performance RT működésére, akkor írjátok meg kommentben a tapasztalataitokat!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)