A Marvel's Spider-Man: Miles Morales PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön is remek élményt nyújt, de utóbbin érezhetően jobb teljesítmény mellett lengedezik a hálószövő, köszönhetően többek között az új gépbe kerülő SSD-nek. Valósághűbb a látvány is, amelyben komoly szerepet játszik a ray tracing technológia, csakhogy ezt nem minden esetben tapasztalhatjuk meg.
A Spider-Man: Miles Morales két módot különböztetett meg eddig: a Fidelity Mode a látványra megy rá és bár tartalmazza a ray tracinget, 30 fps a korlát; míg a Performance Mode tudja a 60 fps-t, viszont a ray tracinget nem.
Ezen változtat a játék legújabb frissítése, amely magával hozott egy harmadik módot. Az Insomniac bejelentése szerint a Performance RT megadja a játékosoknak a 60 fps-t és a ray tracinget is, viszont cserébe kér némi kompromisszumot, ugyanis ezt az új teljesítményt a jelenetek felbontásának, a visszaverődés minőségének és a tömegek sűrűségének szabályozásával éri el.
Bár a PS5 készlethiánya miatt valószínűleg nem mindenki tudta még beszerezni a konzolt és mellé a Spider-Man: Miles Morales egy példányát, ha ti rá tudtok lesni a Performance RT működésére, akkor írjátok meg kommentben a tapasztalataitokat!