Aki látta a nagy Skull & Bones bemutató streamet az már sejthette, hogy ez a játék nem a sztorijával tervezi lenyűgözni az érdeklődőket. A felfedezés, a kincskeresés és a hírnevünk gyarapítása lesz a fő elfoglaltságunk, de ez persze nem jelenti azt, hogy ne lenne narratív váza a dolognak.
A Skull & Bones rendezője, Ryan Barnard elárulta a True Achievements íróinak, hogy mire számíthatunk, a történetmesélést illeti.
A rövid válasz az, hogy nem túl sokra, de a hosszabb kifejtés ennél azért egy fokkal lelkesítőbb. Barnard csapata elsődlegesen azt szeretné, hogy a játékosok a saját történetük megírásával legyenek elfoglalva, de azért lesznek lore darabkák, amiket érdemes lehet majd átolvasgatni.
"Találkozni fogtok fontos NPC-kkel, akiknek megvan a maguk története. Ezeket fokozatosan fogjátok megismerni, ahogy elfogadtok tőlük melókat, és kiépítitek velük a kapcsolatotokat. Az egész játék alatt van egy nagy történet és egy világ, ami tele van érdekes lore-ral, de nem ezen van a hangsúly."
A tényleges fókuszban a fejlődés és a kalandozás lesz, a cél az, hogy új tervrajzokat nyithassunk meg, új felszereléseket rakhassunk össze, és komolyabb és komolyabb kihívásoknak ugorhassunk neki.
A Skull & Bones megjelenése 2022. november 8-án várható PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re.