Az Nvidia egyik legerősebb fegyvere DLSS technológia, vagyis a Deep Learning Super Sampling. A megoldás közepesen összetett, de a lényeg, hogy képes felpörgetni a játékok fps számát minőségvesztés nélkül. A DLSS első verziója nem hibátlan: sokan panaszkodtak elmosott képre vagy más grafikai bugokra, de mindent egybevetve nagyon hasznos mankójává vált az RTX kártyák tulajdonosainak.
A videokártyagyártó és a Rockstar most azon dolgoznak, hogy a DLSS v2-t beépítsék a Red Dead Redemption 2 PC-s verziójába, és ugyan biztosat még nem tudtak mondani a megjelenést illetően, abban magabiztosnak tűnnek, hogy előbb-utóbb el tudják hozni majd a megoldást.
Sajnos ez (jelenleg) csak az Nvidia kártyákat használó játékosokat érintik, és a zöld oldalon is kizárólag azokat, akik RTX hardvereket használnak. A többiek ebből most kimaradnak, bár az AMD már nagyban dolgozik a saját FSR nevű technológiáján. Reméljük, hogy az is lesz majd ennyire sikeres.