Sok játékos örült neki, amikor márciusban kiderült, hogy a következő PC-re is megjelenő PlayStation-cím a Ghost of Tsushima lesz, ráadásul egyből a Director's Cut jön a Sucker Punch nyitott világú szamurájos játékából, amely tartalmazza az Iki Island kiegészítőt és az online kooperatív mókát kínáló Legends módot is. Áprilisban már a részletes gépigények is megérkeztek, hogy mindenki előre tervezhessen, kell-e hardvertuningra költeni, aztán megismétlődött ugyanaz a balhé, ami a Helldivers 2 esetében, a Sony itt is kötelezővé tette a PSN-fiók meglétét, de csak a Legendsnél.
Azóta a PC-s Ghost of Tsushimát is arra kárhoztatták, hogy több mint 170 országban ne lehessen megvenni, így jogosan merült fel a játékosokban a megjelenés előtt az a kérdés, hogy mi a helyzet a crossplay funkcióval, a platformtulajok játszhatnak-e együtt a Legends módban kezdettől fogva.
A portolást végző Nixxes Software Twitteren/X-en tisztázott néhány dolgot a PC-s változat megérkezése előtt, ezek között pedig ott volt a crossplay kérdése is. A csapat elmondta, hogy a multiplayer móka lehetséges lesz a PS4, PS5 és PC platformokkal rendelkezők között, és már a megjelenéskor működni fog a Legends, de nem teljesen: a játékmódot elindítók ugyanis nem fognak automatikusan összekerülni más plaformok játékosaival, a crossplay kezdetben még csak béta-változatban funkcionál majd, vagyis meg kell hívni hozzá a PSN-es haverokat. A Nixxes azt ígérte, hogy az indulást követő hetekben dolgoznak majd a funkción, szívesen fogadják a visszajelzéseket.
A bejegyzésben azt is megválaszolták, hogy mi a helyzet a Steam Deck-támogatással. Nos, a PC-s Ghost of Tsushima: Director's Cut egyjátékos része (beleértve az Iki Island kiegészítőt) simán élvezhető a Valve hordozható eszközén, viszont a Legends nem, mivel PSN-fiók kell hozzá.
A PC-s Ghost of Tsushima: Director's Cut május 16-án jelenik meg.