Utólag általában mindenki hatványozottan bölcs szokott lenni. Most már csak ámulni tudunk azon, hogy voltak olyanok akik nem bíztak a The Last of Us sikeres fogadtatásában. Pedig annak idején maguk a fejlesztők sem voltak túl optimisták. A MetroCon kérdezz-felelek panelje után viszont már a folytatást várjuk.
A The Last of Us bebizonyította, hogy a Naughty Dog képes felnőtt, komoly történet elmesélésére is. A számtalan Game of the Year díjat bezsebelő játék fejlesztési munkálatai alatt azonban azt is elképzelhetőnek tartották, hogy csupán csúnya szégyenfoltként fog csak fennmaradni Joel és Ellie kalandja. A vezető dizájner, Anthony Newman elmondása alapján technikai oldalon is buktatókba ütköztek. Talán kicsit túlzott azzal a kijelentésével, hogy a szerencsének köszönhetően került csak a helyére minden részlet, de az most már biztos, hogy végül remek játékot kaptunk.
Az alkotókkal Wil Wheaton beszélget ebben a videóban. Bár nem rövid, érdemes végignézni, főleg ha érdekel titeket a The Last of Us fejlesztésének háttere.