Több mint két éve már annak, hogy hírt adtunk a Microsoft semmiből létrehozott stúdiójáról, a The Initiative-ről, amelybe igazi játékipari veteránokat sikerült megszerezni: csatlakozott többek között a God of War vezető producere, valamint a Rockstar, a Crystal Dynamics, a Riot és a Respawn egykori tehetséges munkatársai is. Bár a vállalat közelmúltbéli vásárlásai (például a ZeniMax/Bethesda-biznisz) miatt átmenetileg megfeledkeztünk róla, hogy a The Initiative is szorgoskodik valamin a háttérben, azonban két újabb csatlakozás felfrissítette a memóriánkat.
Az egyik újonnan érkező Lee Davis, aki korábban a Naughty Dognál felelt az animációkért, mostantól viszont a The Initiative vezető gameplay animátoraként folytatja pályafutását - derült ki a LinkedIn profiljáról. A másik igazolás Lauren Garcia volt, aki szintén a Sony belsős stúdiójánál tevékenykedett karakterárnyékolás területen, a Microsoft AAAA-minőségűnek titulált csapatánál pedig ugyancsak hasonló feladata lesz. Mindketten olyan címek elkészítéséből vették ki a részüket, mint az Uncharted széria és a The Last of Us játékok, szóval nem most kezdték a szakmát.
Bár az illusztris fejlesztőgárda azt engedi sejtetni, hogy valami nagy dobásra készülnek, semmit sem tudni még az első titokzatos projektjükről, Garcia is csak annyit nyilatkozott Twitteren, hogy egy csodálatos csapatban dolgozik valami igazán különlegesen.