Kétségtelenül kiemelt helye van minden idők legjobb kooperatív játékai között a Left 4 Dead sorozat részeinek, melyek nem csak hogy máig viszonylag népszerűek, sok más fejlesztőnek is ihletet adtak. Közülük sajnos kevesen értették meg, hogy mitől volt olyan jó a Turtle Rock Studios alkotása és hogyan kell szórakoztató co-op shootert készíteni, de az elmúlt egy-két évben rengetegen próbálkoztak, voltak, akik egészen közel jutottak a megoldáshoz.
A közelmúltban jelent meg a Back 4 Blood, az Aliens: Fireteam, a Rainbow Six: Extraction, kicsivel korábban a World War Z, a GTFO és a Vermintide, de nem kell már sokat várnunk a Warhammer 40,000: Darktide-ra sem. Ezek közül a B4B a legnépszerűbb, amit történetesen pont a Turtle Rock csinált, és az egyszerre játszók napi csúcsa a 4600-at is eléri - de ez még mindig kevés ahhoz képest, hogy a Left 4 Deadnél 31 ezer felett volt ez a szám az elmúlt 24 órában.
A stúdió egyik alapítója, Mike Booth azonban úgy véli, szerinte még mindig nincs elég kooperatív játék. A Rock Paper Shotgunnak adott interjújában arról beszélt, hogy nehéz jó co-op élményt adni, mivel az elejétől úgy kell a játékokat felépíteni, hogy minden eleme igazodjon az együttműködéshez. Ő szívesen látna több próbálkozást.
Booth egyébként már a Bad Robot Gamesnél dolgozik, most épp egy Demeo nevű digitális asztali szerepjátékon.