Tragikomédia, ami a legújabb A Gyűrűk Ura játék körül zajlik: már eleve azt sem értettük, hogy az egyébként nagyszerű kalandjátékokat fejlesztő Daedalic miért pont Gollamot választotta alkotása főhőséül, illetve ha már egyszer így tett, akkor miért nem igyekezett inkább abban a műfajban alkotni valamit, amelyikhez ténylegesen is ért.
A következményeket mindannyian láttuk: a Metacriticen a lehetséges 100-ból 41 pontot ért el a PC-s verzió és 35-öt a PS5-ös, az xboxos változatról pedig azért nem olvashattok, mert abból egyszerűen nem kapott kódot a sajtó. Képzelhetitek milyen állapotban lehet. A Steamen eddig mindössze 116 értékelés született, és azoknak csak a 30 százaléka pozitív.
A nem túl lelkes fogadtatást látva a stúdió ugyanazt tette, amit már más fejlesztőcsapatok is, ha hasonló helyzetben találták magukat: szívhez szóló Twitter-bejegyzésben kérték a mélyen tisztelt publikum bocsánatát, mert a The Lord of The Rings: Gollumnak nem sikerült megfelelnie az elvárásoknak. Már dolgoznak a bugok kigyomlálásán, de továbbra is figyelnek és hallgatnak a közösség visszajelzéseire, megszívlelik a tanácsokat, és mindent elkövetnek azért, hogy helyrepofozzák a játékot.
A few words from the " The Lord of the Rings: Gollum™ " team pic.twitter.com/adPamy5EjO
— The Lord of the Rings: Gollum (@GollumGame) May 26, 2023
Ti mit gondoltok, lehet még esélye Szméagol első önálló kalandjának?
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.