A Homefront annak ellenére, hogy nem ért el átütő erejű sikert, nem volt rossz játék, hiszen voltak benne egyedi elképzelések, de végül a közönségnél nem jutott tovább a középszerűségnél. Végül a stúdió 2011 júniusában végleg lekapcsolta a villanyt, de a fejlesztőkben komoly tüske maradt a dolog, melyet nemrég el is mondtak. A javarészt név nélkül nyilatkozó srácok többek között a THQ finanszírozási politikáját és az alapvető hozzáállását kifogásolták, illetve valaki még olyat is mondott, hogy a játék sikerétől függetlenül is bezárták volna őket. Ahogy az egyik egykori alkalmazott nyilatkozott, "nem hallgattak azokra a szakemberekre, akiket ők vettek fel. Amikor rengeteg tapasztalatod és tudásod van, akkor nagyon nehéz úgy dolgozni, hogy a főnököd ennek töredékével sem rendelkezik".
Sokan kritizálták a THQ erőforrás-gazdálkodását is, valamint azt, hogy nem akarták kellően megfizetni a szakértelmet. A vezetőség egyszerűen nem volt képes alkalmazkodni a megnövekedett személyzethez, és azokhoz a követelményekhez, melyek egy AAA játék elkészítéséhez szükségesek. Nagy törés volt a csapat életében, amikor Frank DeLise (társalapító)lelépett, hiszen ő volt a csapat esze és a szíve is, ráadásul kiváló problémamegoldó képességgel rendelkezett. Akit DeLise helyére vettek fel, meg sem közelítette elődje teljesítményét, aminek vége az lett, hogy minden héten felmondott valaki, és végül 30 ember távozását kellett megélni. A Kaos Studios irodájának falán volt egy kép, melyen az egész csapat rajta volt, de hamarosan egy csomó embert kellett rajta áthúzni, mert kiléptek. Az egykori alkalmazottak említették a két Davids-t is, (Broadhurst és Schulman), akikről elmondták, hogy olyan zsarnoki módszerekkel éltek, amit egyetlen embernek sem kívánnak. Ez tehát egy iskolapéldája annak, hogyan kell szétzülleszteni egy csapatot az egyéni hülyeségek által.