Eredetileg az Xbox Series X|S konzolpár nyitócímének szánta a Microsoft a Halo Infinite-et, ám Master Chief visszatérése a remélt éljenzés helyett még a legvérmesebb rajongókból is megrökönyödést váltott ki, ugyanis a játék - dacára a vadonatúj Slipspace motornak - nem festett túl meggyőzően. Ránézésre semmi sincs meg benne, ami next-gen érzés sugározna, és arra ösztönözné az embert, hogy rohanjon új Xboxot vásárolni, vagy felturbózza egy kicsit a PC-jét, amennyiben inkább azon játszana.
Emiatt aztán a 343 Industries és az Xbox Game Studios a premier elhalasztása mellett döntött, lenyelve a békát, bevállalva az ezzel járó presztízsveszteséget, de cserébe hosszabb távon talán nem szenved el helyrehozhatatlan károkat az a brand, amelyik - noha már nem olyan erős, mint az Xbox 360 idejében - még mindig a Microsoft videojátékos részlegének legfontosabb igáslova.
A stúdió jelen állás szerint valamikor 2021 őszén szándékozik kiadásra alkalmasnak nyilvánítani a Halo Infinite-et, azaz valószínű, hogy az addig hátralévő hónapokban nem csak a grafikát csiszolgatják a srácok, emiatt is elgondolkodtató - még ha nem is feltétlenül aggasztó -, hogy bejelentette távozását Colbe Payne, aki a kampány játékmenetének egyik dizájnere és emellett pályatervez is.
It's time I updated this! Today is my last day on Halo Infinite. Excited for the future. 💚 pic.twitter.com/dGY7eoABzh
— Kolbe Payne ✊🏽✊🏾✊🏿 (@kolbepayne) January 7, 2021
Egyúttal megnevezte következő munkahelyét, Payne a Gunfire Games kötelékében folytatja majd. Utóbbi olyan alkotásokkal szórakoztatta a nagyérdeműt az elmúlt években, mint a Darksiders 3, a Remnant: From the Ashes és az alig egy hónapja bemutatkozott Chronos: Before the Ashes.
Ti várjátok a Halo Infinite megjelenését?