Hirdetés

A Halo Infinite többjátékos módja egy Reach-központú szezonnal indít

|

A 343 Industries egy élvezetes és pörgős élmény mellett komoly történetmesélést is szeretne belefűzni a végtelen akciózásba.

Hirdetés

A Microsoft a hónap elején bejelentette, hogy a Halo Infinite többjátékos módja ingyenesen játszható lesz minden támogatott platformon. Ebből azt feltételeztük, hogy aki sztorit akar, annak majd be kell húznia a teljes árú kampányt: a helyzet ennél valójában egy fokkal összetettebb.

A multi felelősei is a Halo univerzum szépségeire támaszkodnak majd, és kifejezett céljuk lesz, hogy a többjátékos módokban használt karakterünket a történet fontos részévé tegyék.

Hirdetés

Ezt a Heroes of Reach szezon is megerősíti majd, ahol minden a Reach körül forog.

"Ez egy kulcsfontosságú helyszín a Spartanok életében, akiknek új generációja arra készül, hogy megküzdjön a galaxis veszélyeivel és titkaival egy Halo 5 után gyökeresen megváltozott világban."

A játék kreatív vezetője, Joseph Staten nem mondott semmi konkrétumot a történetmesélés formájáról, de a lényeg, hogy nem céltalan lövöldözés lesz az egész.

"A Halo Infinite első többjátékos szezonja a történelem egy fontos pontján indul. A világ hőseinek egy új generációját köszönthetjük. A multis karakter a cserepadról a pályára lép, és felkészül a csatára. Az ő eposzi története most kezdődik majd."

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

A Season Pass működéséről is megtudtunk pár fontos apróságot, például hogy a bérleteink nem fognak csak úgy eltűnni. Ha megvettük az egyik Passt, de nem tudtuk azt végigpörgetni, akkor meglesz a lehetőségünk, hogy később újra aktiváljuk azt, és feloldhassuk a megmaradt apróságokat.

A Halo csapata nem szeretne nyomást gyakorolni a közönségére vagy büntetni azokat, akiknek nincs idejük végtelen mennyiségű időt beleölni a lövöldébe.

"Szeretnénk, ha mindig lennének friss és mókás újdonságok a játékban, de azt is, ha a dolgok, amiket a játékosok szeretnek, tovább maradnának elérhetőek, mint egy szívdobbanás."

A mai többjátékos címek működését tekintve ez egy olyan fejlesztői irány, ami rengeteg pozitív visszajelzést fog hozni a 343-nak. Remélhetőleg mások is követik majd a példájukat.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)