A Halo Infinite a megjelenéskor egy szép ígéret volt. Az ingyenesen játszható többjátékos részleg nagyot ment régi és új rajongók körében is, de a tartalom mennyiségével kevesen voltak elégedettek. A 343 Industries beígért mindenfélét (köztük co-op kampányt és pályaszerkesztőt is), de a fejlesztés döcögős.
A csapat egy héttel ezelőtt közzétette a jelenlegi terveiket, melyekből aztán kiderült, hogy a Season 2 hat hónapig fog futni, és egy rakat újdonságnak nincs pontos megjelenési dátuma. A rajongók begurultak.
Egy Halo Infinite fejlesztői műsorban Joseph Staten, a játék tartalmi felelőse reagált a közösség reakciójára, és hozzátette, hogy ők maguk sincsenek rendben a tervezetben leírtakkal.
"Szeretném tisztázni, hogy egyikünk sem néz rá elégedetten erre a roadmapre. Mindnyájan gyorsabban érkező, és több tartalmat szerettünk volna leszállítani. Még mindig az a célunk, hogy felvegyünk egy egészséges ritmust, és háromhavonta hozzuk az újdonságokat. Szóval számunkra is fájdalmas volt leadni egy tervezetet egy hat hónapos szezonnal."
Hozzátette, hogy erre azért van szükség, mert más, aprólékosabb munkák élveznek most prioritást. A játék állapota egyszerűen nincs ott, ahol kellene, és először az alapokat akarják rendbe tenni, mielőtt építkezni kezdenének.
Az indok alapvetően érthető, de ettől még nem lesz kevésbé unalmas majd ugyan azokat a pályákat pörgetni fél éven keresztül.