Nemrég egy combosabb szeletét láthattuk a Halo Infinite játékmenetének, és noha az akció, és a hangulat abszolút visszaadja széria jellegzetességeit, sokan csalódottak voltak, ugyanis látványvilág terén jócskán akadt kifogásolnivaló a bemutatóban. Persze ez még nem a végleges változat, a fejlesztők elmondásuk szerint tudják, hogy milyen elvárásoknak kell megfeleljenek, és nem szeretnének szégyent hozni a Halo-játékok patinás hírnevére.
Dan Chosich, a játék narratív élményért felelős rendezője reagált a játékot érő vádakra, melyek szerinte jogosak, de emiatt nem érdemes temetni a végleges játékot. Kihangsúlyozta, hogy odafigyelnek a játékosok visszajelzéseire:
"Én is voltam a helyetekben. Tudom milyen, ha az ember nagy elvárásokat állít, utána pedig cserben hagyják. Szeretném, ha tudnátok hogy a véleményetek számít és meghalljuk. A hangotok nem talál süket fülekre. Mindig is szerettem volna felnőni ahhoz az örökséghez, melyet a Bungie kitaposott. Személyesen nagyon fontosnak tartom, hogy ezt tiszteletben tartsuk."
Az biztos, hogy lehetett volna szebb a Halo Infinite bemutatója, ha már mindenki azt várta, hogy ez mutatja majd meg, mire képes az Xbox Series X, de fontos szem előtt tartanunk azt is, hogy egy bevallottan félkész játékról van szó, ami a megjelenésig még rengeteget fejlődhet. Ezzel a kérdéskörrel egy hosszabb, elemző cikkben is foglalkoztunk, érdemes lehet arra is rápillantani.