A tavalyi év második felében érkezett a Forza Motorsport, ami lenyűgözött minket, a világsajtót, és a vásárlókat is. Persze a játék sem volt hibátlan, és a Turn 10 a megjelenés óta dolgozik keményen azon, hogy bővítse és javítsa az új generációs Forza legfájóbb pontjait.
Ami az idei évet illeti, a Turn 10 Games megígérte, hogy a Forza Motorsport három legvitatottabb részét fogja helyretenni: a gépi ellenfeleket, a fejlesztési élményt, és a büntetéseket.
Ami az AI-sofőröket illeti, azok sokszor hirtelen a semmiért lassítanak, durván fékeznek lazább kanyarokban is, nem gyorsítanak eléggé, amikor kijönnek a kanyarokból, és túl szorosan követik az ajánlott útvonalat. Ezek mellett még vannak apróbb problémák, de a lényeg, hogy a Turn 10 mindet javítani akarja, és itt tiszta sor, hogy szükség is van az utómunkára.
Ami már kevésbé egyértelmű, az a fejlesztési élmény. Sokan vannak a játékostáborban, akik kifejezetten élvezik a Forza Motorsport által kínált eszközöket, de akadnak olyanok is, akik kifejezetten nem. A srácok megígérték, hogy óvatosan fogják megpiszkálni az autófejlesztést: nem fognak elvenni semmit, amit eddig szerettek a pilóták, és inkább hozzáadnak majd a játékhoz, mintsem elvennének belőle.
A végére jutott a büntetés, ami túl lelkesen vagy épp túl lomhán adogat ki büntetéseket ütközésekért vagy pörgésekért. A Turn 10 itt csak szeretné ha kiszámíthatóbbá válna a bíró, és egyenletesebb rendszert kaphatnának a pilóták.
Tiszta és világos, hogy min és miért dolgozik a csapat. Melós évük lesz, de a végén talán még egy eddigieknél is jobb versenyélményt kínálhatnak majd a Forza Motorsporttal. Eleve az volt a terv, hogy ez most egy platform lesz, így állnak hozzá, így alakítják és bővítik a továbbiakban.