Noha a rajongók zöme egyjátékos Falloutot szeretne (lehetőleg az Obsidiantól vagy az inXile-tól, semmint a Bethesdától), egyelőre se híre, se hamva a remélt folytatásnak, mindössze potenciális Fallout 3 és Fallout: New Vegas remasterekről csiripelnek a névtelen forrásokra hivatkozó szivárogtatók. A közösségen belül pedig felerősödtek azok a félelmek, hogy a Fallout 76 fiaskója után a Microsoft egy ideig pihentetni szándékozik a franchise-t.
De valószínűleg inkább az lehet a kényszerszünet oka, hogy a szóba jöhető stúdióknak képletesen szólva mindkét kezük tele van már egyéb, még a felvásárlás előtt elkezdett projektekkel, az inXile-nál kettő is formálódik (az egyik belső nézetes és steampunk a pletykák szerint), az Obisidiannál legalább három (az Avowed és a The Outer Worlds 2 mellett Josh Sawyer és csapata is dolgozik valamin), a Bethesdát meg lefoglalja a Starfield, ami után - évek múlva - a The Elder Scrolls VI következik.
Ennélfogva - hacsak nem gründolnak házon belül egy új csapatot, vagy vásárolnak fel egy másikat -, nem igazán marad egyéb lehetőség, mint életben tartani a Fallout 76-ot. De lehetőleg nem olyan tartalmakkal, mint a hamar érdektelenségbe fulladt Nuclear Winter című battle royale mód. De igazából az újonnan debütált Fallout Worlds frissítés is kétkedésre ad okot a Bethesda üzletpolitikája miatt.
A szóban forgó update két játékmóddal ismerteti meg a Fallout 76 közösségét, de ebből az egyik a Fallout 1st-tagságért fizető játékosok privilégiuma. A Custom Worlds lehetővé teszi, hogy megváltoztassuk az időjárási körülményeket, a feloldjuk a táborra vonatkozó korlátozásokat és átírjuk a harc szabályait. Továbbá semmibe vehetjük a gravitáció törvényeit is, ami vicces következményekkel járhat a frissítés rajtját kísérő trailer tanúsága szerint.
Ad azért valamit a Bethesda azoknak is, akik "csupán" megvásárolták a Fallout 76-ot, de több pénzt már nem költöttek rá. A tartalmakat tematikus élményként rotációs rendszerben felkínáló Public Worlds arra szolgál, hogy megmutassa, mi várna rájuk a Custom Worldsön belül.
Nem árt tudni, hogy az Adventure módból áthozott karakterünk fejlődése elkülönül a játékmódokon belül. És ha már szóba került a Fallout 76 velejét alkotó kalandozás, akkor azt is érdemes megemlíteni, hogy kezdetét vette a régi képregények ihlette Season 6: The Unstoppables vs. The Diabolicals.