Sokan vagyunk hálásak azért, hogy a nyílt világú játékokban elérhető a gyorsutazás, aminek segítségével pillanatok alatt teleportálhatunk a bejárható terület egyik pontjáról egy másikra, nem kell hosszú perceken át baktatnunk a pusztaságban, vagy céltalan küzdelmekben részt vennünk, amik csak a játékidő nyújtására szolgálnak.
A Dragon's Dogma 2-ben is lesz lehetőségünk ide-oda ugrálni, de ez kompromisszumot kér, és a rendező szavai alapján ha pusztán rajta múlt volna, még áldozathozatallal sem lenne elérhető ez a funkció.
Az amerikai IGN-nek adott interjújában Hideaki Itsuno arról beszélt, hogy szerinte csak azon játékokban unalmas a közlekedés, amik eleve unalmasak.
"Rengeteg munkánk van abban, hogy olyan játékot tervezzünk, amiben váratlanul találkozhatsz valakivel, és aztán valami történik. Rendben van, ha egy játékban szerepel a gyorsutazás lehetősége, de mi egy olyan játékteret alkottunk meg, ahol a játékosok maguk dönthetik el, hogyan közlekednek, hogyan élvezik a kalandot."
A Dragon's Dogma 2-ben vagy a ritka és drága Ferrystone-ok segítségével spórolunk az utazások idején, vagy szekereket használunk, amik adott útvonalon haladnak, de nem kizárt, hogy út közben támadás ér minket. Lehet, hogy goblinok állják utunkat, és le kell szállnunk harcolni vagy egy griff bontja le az egészet, és kénytelenek leszünk gyalog továbbhaladni.
Reméljük, tényleg sikerül egy olyan világot megalkotni, amiben nem bánjuk, ha nem tudunk gyorsan haladni a fő küldetésszállal, mert élmény lesz a felfedezés és kalandozás is. Március 22-ig kell várnunk arra, hogy ez kiderüljön.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.