Hirdetés

A Dead Island 2 megőrzi az első rész egyik megosztó elemét

|

Már az első Dead Islandben is meg kellett szoknunk, hogy a közelharci fegyverek nem sérthetetlenek.

Hirdetés

Elképesztő belegondolni, hogy még a 2014-es E3-on jelentették be a Dead Island folytatását, azóta pedig már többfejlesztőcsapat is megfordult a projektnél. Hiába kapott el sokakat az ott bemutatott trailer hangulata (amelyet a Goat Simulator 3 bejelentése is megidézett), minden évben egyre jobban vesztették el a játékosok az érdeklődésüket, és a zombihentelés iránti igényt amúgyis kielégítették a Dying Light játékok.

Aztán idén augusztusban csoda történt: megjelenési dátumot kapott a Dead Island 2, majd a gamescomon megérkezett a vérben és zombikban bővelkedő előzetes is, és már a játékmenetbe is belekukkanthattunk, szóval egyre biztosabb, hogy megvalósul a folytatás, kezdhetjük elhinni. 

Hirdetés

Ahogyan arra a stúdió is felhívta a figyelmet az újrabejelentéskor, bár lesznek lőfegyverek is a játékban, az élőhalottak vadászatát főleg közelharci fegyverekkel fogjuk űzni. Most az egyik fejlesztő, Adam Duckett adott magyarázatot az egyik ezzel kapcsolatos döntés miatt, miszerint a Dead Island 2-ben törni fognak a cuccaink. Duckett a következőket mondta a VG247-nek:

"A távolsági fegyvereknek van lőszerük, tehát a közelharci fegyvereknek van degradációjuk. Nagylelkűek vagyunk ezzel; azt akarjuk, hogy a játékosok felfedezzék a fegyverek teljes arzenálját - ezért van annyi nagyszerű modunk, perkünk, és annyi más dolog a játékban, amit szeretnénk, ha a játékosok végigjárnának. Az is segít, hogy a játékosok sokféle eszközt tarthatnak az arzenáljukban, így soha nem maradnak üres kézzel."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A Dead Island 2 készítői szerint a kezünkben széteső fegyver az élmény része: 

"Nincs is jobb annál, mint amikor eltörsz egy katanát, megnézed a markolatát a kezedben, és aztán meglátod a penge többi részét egy zombi koponyájába ágyazódva. Elég könnyen kikapcsolhatod a HUD-ot, és láthatod, ahogy a fegyver előtted amortizálódik, különböző fázisokban. Így a játékosok ránézhetnek a fegyverükre, és azt gondolhatják, hogy »hm, ez egy kicsit elhasználtnak tűnik«, és tudják, hogy ki kell cserélniük."

Bevallásuk szerint a cél az, hogy minden nyilvánvaló legyen a játékosok számára akkor is, ha minimálisra van véve a felhasználói felület: az ellenségek életereje, sérülései, a fegyverünk állapota, mióta veszünk részt a harcban és hasonlók. Azt akarják, hogy minden ütés meglátsszon a zombikon és az éppen használt fegyveren is. Ez pedig egy fontos szempont volt a fejlesztésnél, hiszen eleve ezt szem előtt tartva dolgoztak a játékon:

"A játékosok válthatnak majd a teljes HUD, a dinamikus HUD és a teljesen magával ragadó HUD-mentes verzió között, és sok játéktervezési döntésünk azért született meg, mert a világnak így is értelmezhetőnek kellett lennie. Ha a játékosok nem látják, hogy a ruházat vagy a bőr hasad, megsérül vagy elszakad, akkor tudniuk kell, hogy az általuk használt fegyver nem okozza azt a kárt, amit elvárnának tőle. A képernyőn zajló eseményeknek át kell jönniük azok számára, akik magával ragadóbb élményre vágynak."

A Dead Island 2 megjelenése 2023. február 3-án várható PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra, és Xbox Series X/S-re. Jött volna Google Stadiára is, de arra már nem tud. Nektek mi a véleményetek a fegyverek töréséről?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)