Hirdetés

A Blizzard a korábbi World of Warcraft tartalmakhoz is hozzácsaphat sztorimódot

|

Először a The War Withinre koncentrál a csapat, de után bármi szóba jöhet a dolog.

Hirdetés

Az augusztusban érkező World of Warcraft: The War Within egy új fejezetet nyit meg az MMORPG történetmesélésében. A srácok egy háromfelvonásos kampányt akarnak összerakni, ami régi konfliktusokat fog elvarrni. A kérdés itt már csak az, hogy mi lesz a régebbi tartalmakkal.

A War Within egyik legérdekesebb újdonsága a raidekben élvezhető sztorimód, aminek köszönhetően egyedül vagy kis csapatban is leverhetjük a főellenséget, és átélhetjük az ezt követő narratív cselekményt. Nincs kizárva azonban, hogy ez a korábbi raidekben is elérhetővé válhasson.

Hirdetés

PC Gamer szerkesztője, Tyler Colp faggatta ki a World of Warcraft társrendezőjét, Morgan Dayt, és meglehetősen egyértelmű válaszokat kapott:

"A Shadowlandsben bevezettük a 'Chromie Time'-ot, amivel régi kiegészítőkön keresztül szintezhetünk. Mindig beszélünk róla, hogy a játék egyik legnagyobb erőssége az elképesztő mennyiségű menő tartalom, melyeket új módokon használhatnánk fel. A Pandaria Remix is egy próbálkozás volt erre."

Az új ötlet meglehetősen egyszerű: mi lenne, ha a Chromie Time szintezésünket egy sztorimódra gyengített raiddel zárhatnánk le?

"Ez is folyton előkerül. 'Mennyire király lenne, ha a Wrath of the Lich King Chromie Time végén legyőzhetnénk Arthast?' Jelenleg a sztoriélménynek azzal van vége, hogy 'Várj, mi történt?'."

Amikor Chromie-nál megválasztjuk, hogy melyik kiegészítőben akarunk fejlődni, akkor az adott szint elérése után a bronz sárkány emlékeztet rá minket, hogy az utunknak itt vége, és azonnal kiteleportál minket onnan, ahol vagyunk. A cél ilyenkor nyilván az, hogy a rendszer a karakter felkészítése után az új tartalmak felé terelje a játékost, de ezzel megszakítja a sztoriélményt. Erre lehetne válasz egy sztorimód raid, ahol megfelelő lezárást kaphatnánk.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Ennek a megközelítésnek egy olyan előnye is lehetne, hogy a játékosok megtapasztalhatnának raideket, melyekről korábban lemaradtak.

"A hőskorban csak egy szűk közösség tudott raidelni, de azóta jócskán kibővítettük ezt a kört."

Day hozzátette, hogy azért a továbbiakban is szeretnék megjutalmazni azokat, akik a magasabb nehézségi szinteken, a megjelenést követő napokban gyűrik le ezeket a kihívásokat. A jövőben is el akarják ismerni a keményvonalas harcosok eredményeit, de ugyanakkor a sztori rajongóit is ki kell szolgálniuk.

Mindettől függetlenül senki se számítson azonnal sztori raidek felbukkanására. Egyelőre a The War Withinben szeretnék tökéletesíteni a rendszert. Meglátják, hogy hogyan működik majd ott, és onnan lépnek tovább, ha minden a helyén lesz.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)