Akármennyire is zseniálisak a BioShock játékok, miután a 2K Games leépítette az Irrational Games csapatát, a legtöbb rajongó beletörődött, hogy már nem lesz folytatás, vagy ha mégis, azt már egy olyan csapat fogja csinálni, akik nem feltétlenül éreznek rá az első részek erősségeire. Habár garancia most sincs, nem lepődnénk meg, ha kiderülne, hogy készülget valami a kiadónál.
Shawn Elliott eredetileg a BioShock Infinite egyik pályadizájnere volt, de a projekt befejezése után az Arkane Studioshoz igazolt, ahol aztán a BioShock és System Shock játékokból erősen merítő Prey fejlesztésében segített.
A dizájner LinkedIn profiljából most az derült ki, hogy most ismét a 2K Gamesnél dolgozik, ráadásul a cég egyik új, kaliforniai stúdiójában. Az persze nyilván egy ideig még nem fog kiderülni, hogy pontosan mivel foglalkozik, de nem lenne rossz, ha a 2K Games megpróbálná újra összehozni azokat az embereket, akik még tudták, hogy mitől lesz igazán különleges egy BioShock játék.
Ti mit gondoltok? El tudnátok képzelni egy újabb folytatást?