Oly sok halasztás és szándékos, vagy kényszerű csúszás után örömmel töltötte volna el az ember szÃvét, ha végre az ellenkezÅ‘jérÅ‘l is hÃrt adhat. A fehér hollók alacsony létszámú populációját azonban nem a Brian Fargo által alapÃtott inXile második projektje fogja erÅ‘sÃteni. A videogaming247 értesülései szerint a Codemaster június folyamán tervezi piacra dobni a játékot. Az Unreal Engine 3 által megmozgatott HEI$T 1969. San Francisco-jába kalauzol el bennünket, ahol bandánkkal sorra rámoljuk ki a pénzintézetek páncéltermeit. Mellékküldetések végrehajtásával készülünk fel a nagy balhéra. Feltérképezzük a környéket, menekülési tervet dolgozunk ki, stb. Amennyiben vadállat módjára halomra lÅ‘jük az Å‘röket, az alkalmazottakat és az ügyfeleket, akkor a következÅ‘ rablás során lényegesen szigorúbb biztonsági intézkedésekkel nehezÃtik meg a bankok a dolgunkat. A tervezés és a hibátlan kivitelezés jelenti tehát a siker kulcsát.
Ha a csapat, mely a Bard's Tale remake-jét hozta el nekünk, elsÅ‘ olvasatra nem is túl ismerÅ‘s egyesek számára, Brian Fargo neve már csak rémlik valahonnan. Az emlÃtett úriember alapÃtotta és futtatta fel az Interplay-t. Amennyiben hihetünk a pletykáknak, akkor a HEI$T mellett egy másik projekten is dolgoznak, mely nem más, mint a Fallout elÅ‘djeként ismert Wasteland folytatása.