Hirdetés

Heavy Rain - a Microsoftnak nem kellett

|

David Cage elmondta, hogy a Microsoftot is megkörnyékezte a Heavy Rain ötletével, de ők nem merték bevállalni a projektet.

Hirdetés

A játékvilág élő legendája, David Cage egy londoni BAFTA szemináriumon elmondta, hogy a Microsoftnak is lett volna lehetősége kiadni a Heavy Raint, de a cég megijedt a játék gyerekrablós témájától.

Cage elmondta, hogy a Microsoftnak nagyon tetszett a Quantic Dream korai próbálkozása, a Fahrenheit és szerettek volna valamit csinálni a Heavy Rainnel is, a stúdió megijedt a játék alaptémájától. "Nem akartak botrányt" - mesélte Cage és hozzátette, hogy a két csapat nagyon különböző dolgokat szeretett volna kihozni a projektből.

 

Szerinte a Microsoft egy kiváló cég és nem panaszkodni akar, de így nem tudtak együtt dolgozni. A Sony-nak nem volt ellenvetése a történettel kapcsolatban, mert Cage megígérte nekik, hogy a kényes részleteket igényesen kezelik majd. Nem is bánta meg a döntést a Sony, mert a Heavy Rain több, mint 100 millió eurót hozott nekik és a fejlesztési költség csupán 16,7 millió volt. Vajon a Microsoft megbánta?

A Quantic Dream következő nagy dobása a Beyond: Two Souls lesz, aminek a megjelenése októberben várható. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)