A Hearthstone: Heroes of Warcraft zárt bétatesztje során már sok patch élesedett, de a tegnapi volt az első, ami komolyabb mennyiségű módosítást tartalmazott. A balansz finomítások mellett minden tesztelő friss profillal indult, üres gyűjteménnyel, tiszta lappal.
A tegnapi frissítés legfontosabb része a tervezett wipe volt. A játékosok eddigi eredményeit törölték, az eddig megszerzett lapokkal együtt. Ehhez hozzátartozik, hogy azok, akik valódi pénzt költöttek a teszt során, ők annyiszor 100 aranyat kaptak vissza, ahány csomagot vásároltak, illetve az aranyozott Gelbin Mekkatorque kártyájukat is visszakapták. A többiek egy teljesen üres profillal indultak, kezdhetik előröl a létra megmászását.
A játékmenet tekintetében sok minden változott: a hősök maximális szintje 50-ről 60-ra növekedett, a játékkal megszerezhető aranymennyiség is több lett, illetve az aréna körök során megszerezhető zsákmányban is több lesz a csillogó érme, mint az Arcane Dust. A menük is átestek némi finomításon, illetve rengeteg új hang és varázslat effekt került be, és már a grafika is picit szebbnek tűnik (alacsonyabb felbontáson is eltűntek a recés szélek).
A bétatesztelők rengeteg infóval árasztották el a fejlesztőket, így nem kevés kártya tulajdonsága, ára, és támadó/védő értéke is módosult az egyensúly nevében. A Hearthstone így elérte a megjelenés közeli állapotot, viszont a mögötte álló infrastruktúra még közel sem bírná el a megjelenési rohamot, így a nyílt béta még arrébb van, viszont jó hír lehet a még kulcsra várakozó tömegeknek, hogy elvileg sokkal gyakrabban számíthatnak majd osztogatási hullámokra mint eddig.
Több wipe-ot már nem tervez a Blizzard, mindenkinek, minden eredménye megmarad a jövőben. Én már tegnap éjjel óta küzdök, hogy visszaszerezzem a Master rangomat, ti hol tartotok? Bétáztok már?