A Project Scorpio sokkal erősebb lesz, mint elődje, így nincs kizárva, hogy multis címek 60 fps-sel fognak dolgozni. A probléma itt az, hogy sokan ezt jelentős előnynek tartják a csatatéren.
Felröppent az az elképzelés, hogy a Microsoft le fogja korlátozni a Project Scorpio kiadások multis fps számát, hogy így mindenki egyenlő esélyekkel játszhasson, de úgy tűnik, hogy erről szó sincs. Minden a fejlesztők kezében van.
Developers are free to choose how they use the power of Project Scorpio for games. We have no requirements limiting framerate or fidelity.
— Mike Ybarra (@XboxQwik) May 19, 2017
Mike Ybarra, az Xbox vezető fejlesztője azt nyilatkozta, hogy fejlesztők úgy használhatják ki a Scorpio erejét, ahogy csak akarják. Ők nem fogják kötelezni a stúdiókat semmire.
A Microsoft Studios főnöke Shannon Loftis Twitteren azt írta, hogy a fejlesztők valószínűleg nem akarják megosztani a játékosbázist, és ugyanolyan framerate-re számíthatnuk.
@The_CrapGamer Developer choice, but as a developer I would bet no one chooses different framerates for mp games ever.
— Shannon Loftis (@shannonloftis) May 20, 2017
Meglátjuk, mi lesz, illetve hogy az eltérő framerate tényleg bekavar-e a játékosok teljesítményébe. Szerintetek?