Hirdetés

Xbox Scorpio - nincs framerate korlát, minden a fejlesztőkön múlik

|

Lehet, hogy egy játék Xbox One-on 30 fps-sel, Scorpión meg 60-nal fut, és így eresztik össze a két tábort multizni. Aztán lehet, hogy nem - a Microsoft nem szól bele.

Hirdetés

A Project Scorpio sokkal erősebb lesz, mint elődje, így nincs kizárva, hogy multis címek 60 fps-sel fognak dolgozni. A probléma itt az, hogy sokan ezt jelentős előnynek tartják a csatatéren.

Felröppent az az elképzelés, hogy a Microsoft le fogja korlátozni a Project Scorpio kiadások multis fps számát, hogy így mindenki egyenlő esélyekkel játszhasson, de úgy tűnik, hogy erről szó sincs. Minden a fejlesztők kezében van.

Mike Ybarra, az Xbox vezető fejlesztője azt nyilatkozta, hogy fejlesztők úgy használhatják ki a Scorpio erejét, ahogy csak akarják. Ők nem fogják kötelezni a stúdiókat semmire.

A Microsoft Studios főnöke Shannon Loftis Twitteren azt írta, hogy a fejlesztők valószínűleg nem akarják megosztani a játékosbázist, és ugyanolyan framerate-re számíthatnuk.

Meglátjuk, mi lesz, illetve hogy az eltérő framerate tényleg bekavar-e a játékosok teljesítményébe. Szerintetek?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)