Egyre többen jelentik, hogy problémájuk van a Nintendo Switch Joy-Conjának karjaival. Elmondásuk szerint a Joy-Con akkor is érzékel mozgást, amikor a felhasználó hozzá sem ér a cucchoz, Amerikában pedig csoportos per is készül a vállalat ellen, amiért ezt a láthatóan garanciális problémát nem kezelik megfelelően.
A Nintendo válaszul a következő közleményt adta ki:
"Mi itt a Nintendónál büszkék vagyunk a termékeink minőségére és arra, hogy folyamatosan fejlesztjük őket. Tisztában vagyunk a közelmúltban felröppent visszajelzésekkel a Joy-Con kontrollerek problémáiról."
Hozzátették, hogy számukra a legfontosabb a vásárlók problémamentes szórakozásának biztosítása, ha ennek bármi útjában áll, akkor bátran keressük fel a http://support.nintendo.com oldalt, hogy ott segítséget kapjunk. Ez mind szép és jó, de a Nintendo nem adott választ arra, hogy milyen lehetséges hardveres fejlesztésekkel szeretnék elkerülni ezt a jövőben, vagy hogy egyáltalán terveznek-e ilyesmit.
Az elmúlt néhány napban egyébként a Nintendo frissítette a terméktámogatási weboldalát, ahol egy kiemelt link szerepel a Joy-Con javíttatással kapcsolatos folyamat elindításához (ennek a linknek az előző verziója egy olyan aloldalra vitt, amely megmutatta hogyan kell újrakalibrálni a kontrollert és lefrissíteni a konzolt).
Ti már találkoztatok ezzel a problémával?