Az alapján, amit eddig láttunk az Xbox One X-ből leszűrhetjük, hogy valóban prémiumkonzolnak ígérkezik és lesz mit rajta játszani is, ha november elején megjelenik. Ezzel szemben úgy tűnik, hogy Phil Spencerék egyik állítása már az előadás után megdőlt.
A megbízható és profi tesztekkel jelentkező Digital Foundry rávetette magát az Assassin's Creed: Origins gameplay demójára - arra, amit a Microsoft konferenciáján láthattunk -, és darabjaira szedték azt, hogy megoszthassák velünk a fontos technikai részleteket. Tapasztalataik alapján a Ubisoft játéka élesen és tisztán fut a bivalyerős konzolon, vizuális hűsége rálicitál a PS4 Pro 1440p-s címeire. A Microsoft natív 4K-s ígéretét azonban nem tudja betartani: az Xbox One X-es Origins a valós 4K pixelmennyiség tekintetében kevésnek bizonyult, a Ubisoft inkább a checkerboard renderelést használta annak érdekében, hogy megcélozzák az UHD-t. Ugyanakkor a nyers mutatók nem mondanak el mindent.
Persze még nem tudjuk, hogy az Assassin's Creed: Origins mit tud majd a PlayStation 4 Prón, illetve a Digital Foundry felhívta arra is a figyelmet, hogy várhatóan számos Xbox One X játék fogja a checkerboard renderelést alkalmazni a natív 4K helyett. Legkésőbb október 27-én kiderül, hogy mit tud a következő Assassin's Creed.