Ekkor már rengeteg sikeres Amigás flipper volt mögöttük - és épp több SEGA Megadrive játékot fejlesztettek.
Ezek között volt a Hardcore nevű játék is, amely már 99%-ig kész volt, amikor a Psygnosis, a megrendelő az összes Megadrive projectét elkaszálta, lévén egy kiadói értekezleten rájöttek, hogy a Megadrive (Amerikában Genesis) már nem sokáig lesz a piacon. A DICE Studios külön peche a kérdésben az volt, hogy a játék voltaképp készen volt már - azonban soha nem jelenhetett meg.
Mivel a Hardcore jogaival a Sony és a Psygnosis rendelkezik, Ãgy a DICE nem tudta kiadni semmilyen formában - még Public Domainként sem (állÃtólag dolgoznak már a kérdésen). A játékot eredetileg Amigára fejlesztették, majd ezt konvertálták Megadrivera. Hogy ez miért fontos és érdekes? Mert 16 évvel késÅ‘bb eljött a pillanat, amikor Andreas Axelsson és Olof Gustafsson (A DICE alapÃtói) bemutatták a játékot a Datastorm2010 partyn.
Ennyi szerintem igazán jár egy 99%-ig kész, de soha meg nem jelent játéknak: