Ma már nem elég egyszerű gameplay videókat mutogatni az interneten, vagy kitenni pár dátumozott óriásplakátot. A kiadóknak közel kell kerülniük a játékosokhoz, közvetlenül kell megszólítani a potenciális vásárlót. Most a Guild Wars 2-t készítő ArenaNet húzott egy váratlant.
Az elmúlt években rengeteg kreatív megoldást láthattunk, amelyekkel egyes stúdiók a saját portékájukat hirdették. A legtöbben valószínűleg még emlékeztek a WoW reklámsorozatára Mr T.-vel és a Nightelf Mohawkkal, vagy a Black Ops II. reklámjára, amelyben a badass hotdogos mindenkin túltesz.
Egyre többen nyúlnak azonban alternatív módszerekhez, amivel még közelebb kerülhetnek a játékosokhoz. Emiatt gurult ki egy Lamborghini egy gigantikus Xbox One-ból, emiatt sietett a tilosban a szabálytalanul parkolók segítségére egy Connornak öltözött csuklyás fiatal Budapest utcáin, és emiatt fogott bele a Guild Wars 2 kreatív csapata is az alább látható akcióba.
A srácok fogtak pár teljesen hétköznapi taxit, és Xzibitet megszégyenítő módon átalakították a belső teret, így az utasoknak fogalmuk sem volt róla, mi vár majd rájuk. A sofőrök is kaptak egy-egy menő kosztümöt, és már kezdődött is az univerzumokon átívelő utazás.
A történet szerint a taxit vezető karakterek Tyria földjéről érkeztek, amely merőben eltér a mi világunktól. Kiderült például, hogy New Yorkkal ellentétben - ahol igencsak magasak a lakbérek - Tyria lakóinak nem kell havidíjat fizetniük, illetve az is, hogy az ottaniak nem járnak kocsival, helyette különböző portálok segítségével utaznak. Két hetente érkezik a frissítés, így az ott lakók élete sosem unalmas, vigyázni kell azonban a vérszomjas kentaurokkal.
Az utasok arcára kiülő döbbenet hamar széles mosollyá változott, és legtöbbjüknek valószínűleg ez volt életük legjobb taxis utazása.
Nektek volt már hasonló élményetek?