Ugyan sokaknak nem annyira tetszik, hogy a Creative Assembly neves stratégiai sorozata egy kicsit eltért a valós történelmi korok feldolgozásától, a Total War: Warhammer II készítői inkább kiváló lehetőségként fogták fel a fantasy kitérőt. A trilógia második részének fejlesztéséről pedig egy csomó érdekes részletet megtudhattunk, mikor lehetőségünk nyílt interjút készíteni a csapat egyik tagjával a gamescomon.
Kaci beszélgetőpartnere a Total War: Warhammer II vezető írója, Andy Hall volt, aki nemcsak saját területéről, a szokottnál több sztorit tartalmazó Vortex kampányról mesélt, hanem arról is, milyen lehetőségeket és nehézségeket tartogatott a fantasy téma és az ebből következő, gyökeresen eltérő fajok bevezetése. Az alább látható interjúban szó esik még a licenc tulajdonosával, a Games Workshoppal való kapcsolatukról, arról, milyen trükkökre támaszkodnak a balansz kialakításakor és szóba hoztuk egy konzolos Total War lehetőségét is.
Ha tetszett a videó, akkor kattintsatok az alábbi feliratkozás gombra, mintha csak a "Kör vége" gomb lenne kedvenc Total War részetekben!