A Middle-earth: Shadow of War pontosan ugyanazt a harcrendszert használja (persze rengeteg új képességgel és fejlesztéssel felturbózva), mint a 2014-es Shadow of Mordor, mégis egészen más hozzáállásra van szükség a játékos részéről, köszönhetően annak, hogy a játék sokkal több orkot szabadít ránk.
Közel három éve nem nyúltam a játékhoz, így kellett egy kis idő, amíg ráérezek a flow-ra, de másodikra már elég jól ment a dolog. Sajnos az a gameplay a felvevőkártyának köszönhetően megsemmisült (egy nulla bájtos fájl volt csak a kártyán, mikor kivettük), de szerencsére így is bőven maradt anyag, amit meg tudunk nektek mutatni. Az alábbiakban egy várostrom (pontosabban annak egy része) látható, amiből elég sok lesz a játékban, és mivel ilyenkor gyakorlatilag mindennek meg kell küzdenünk, ami a környéken él és mozog, bőven lesz benne kihívás.
Ha nem akartok lemaradni a további gamescomos anyagokról sem, iratkozzatok fel: