E pillanatban az egyik legizgalmasabb hazai fejlesztés - amiről tudunk és beszélhetünk - a Primal Game Studiónál formálódó Mandragora. Az egykori Black Hole Games veteránjai és más stúdióknál edződött fejlesztők alkotása mindössze néhány órával ezelőtt lépte át a projekt finanszírozásában fontos szerepet játszó Kickstarter-kampány céljaként meghatározott összeget úgy, hogy még háromszor annyi idejük maradt a játék iránt érdeklődőknek hozzájárulni az elkészüléséhez.
Nemrég lehetőségünk nyílt meglátogatni a stúdiót, és ha már ott jártunk, hosszasan el is beszélgettünk Zsuffa Zoltán ügyvezetővel és Szabó Gábor senior game designerrel, akik lelkesen meséltek a Mandragora születésének körülményeiről, a fejlesztés menetéről, a játékban megtalálható karakterosztályok egyedi vonásairól.
Szó esett azokról a tervekről is, amelyektől még jobb élménnyé válhat a Mandragora, például a magyar szinkronról és feliratról is:
Hamarosan hands-on beszámolóban mondjuk el, milyen élmény játszani a Mandragorával. Amennyiben kedvetekre való volt az iménti videó, és szeretnétek a későbbiekben még hasonlókat látni, illetve nem akartok lemaradni az újabb tartalmainkról sem, akkor bátran dobjatok rá egy like-ot, és ne feledkezzetek el feliratkozni a csatornánkra. Ha pedig még támogatnátok is a munkánkat, azt megtehetitek a csatornatagság, valamint a szuperköszönet funkciók révén. Természetesen semmi sem kötelező, de hálásan köszönjük, ha így döntötök.