A GameStick játékaiért felelős Sameer Baroova a Joysticknak adott interjújában elmondta, hogy miért késlekedtek ennyit a konzol kiadásával és, hogy "abszolúte" biztosra vehetjük az augusztusi megjelenést.
Baroova bevallotta, hogy egy kicsit "alábecsülték a vásárlói erőt" és az eredeti terveknél sokkal nagyobb volt a kereslet a GameStickre. "A megrendelések, az előrendelések és a Kickstarteres támogatók száma miatt sokkal nagyobb skálán kellett gondolkodnunk, illetve az első visszajelzések alapján még több javaslatot kellett számításba vennünk" - magyarázta a vezető.
Baroova arról is beszélt, hogy miért nem fél az Ouya-val való versenyzésről, amiről már Paca is írt nektek a remekül összeszedett GameStick vs Ouya cikkében. Baroova szerint az Ouya megpróbál az "ötödik nagy konzol lenni, nagyon konzolos játékokkal", míg a GameStick inkább a retró (NES) érában szeretné visszarepíteni a játékosokat, amikor még minden szép volt, mókás és egyszerű. A másik nagy előnyüket az Ouyával szemben a hordozhatóságban látja, amiben igazából van is valami.
A GameStick megjelenésére eredetileg áprilisban került volna sor, aztán júniusra halasztották, de még akkor is úgy tűnt, hogy lenne mit javítani, ezért most a várható dátum augusztusra csúszott.
Ti mit vártok az androidos konzoloktól?