A gamescom 2015-ön a szerencsések már kipróbálhatták a Call of Duty: Black Ops III-at, a Treyarch játéka pedig kifejezetten mutatós, és nemcsak szépen, de folyamatosan is futott. A játék vezető dizájnere, David Vonderhaar azt is elmesélte, hogy ez minek köszönhető.
Vonderhaar elmondta, hogy rengeteget piszkálták a motort, hogy a fények pontosan olyanok legyenek, amilyeneket ők szeretnének. Megalkottak továbbá egy új fejlesztői eszközt, amellyel az AI-ért és a UI-ért felelős motorokat konfigurálhatják, ami szintén rengeteget segítséget nyújtott abban, hogy ilyen legyen a végeredmény.
A mérnökök "darabokra szedték" a grafikus motort annak érdekében, hogy a legtöbbet hozzák ki a jelenlegi generációs konzolokból. Nem akarták alább adni a fény- és árnyékhatásokat, de nyilvánvalóan nem engedhettek a 60 fps-ből sem, a végeredménnyel azonban mindenki elégedett lesz.