Hirdetés

Gamescom 2015 - nem volt könnyű 60 fps-t kicsalni a Black Ops III-ból

|

A Treyarch fejlesztői mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Call of Duty: Black Ops III a lehető legjobban mutasson a monitorunkon, ehhez pedig nem féltek kicsit gépészkedni a grafikus motorban.

Hirdetés

A gamescom 2015-ön a szerencsések már kipróbálhatták a Call of Duty: Black Ops III-at, a Treyarch játéka pedig kifejezetten mutatós, és nemcsak szépen, de folyamatosan is futott. A játék vezető dizájnere, David Vonderhaar azt is elmesélte, hogy ez minek köszönhető. 

Vonderhaar elmondta, hogy rengeteget piszkálták a motort, hogy a fények pontosan olyanok legyenek, amilyeneket ők szeretnének. Megalkottak továbbá egy új fejlesztői eszközt, amellyel az AI-ért és a UI-ért felelős motorokat konfigurálhatják, ami szintén rengeteget segítséget nyújtott abban, hogy ilyen legyen a végeredmény.

A mérnökök "darabokra szedték" a grafikus motort annak érdekében, hogy a legtöbbet hozzák ki a jelenlegi generációs konzolokból. Nem akarták alább adni a fény- és árnyékhatásokat, de nyilvánvalóan nem engedhettek a 60 fps-ből sem, a végeredménnyel azonban mindenki elégedett lesz.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)