A Bloodborne-t a From Software fejleszti. Ez tény már önmagában is elég sok mindent elárul a PlayStation 4-exluzív játékról. Például azt, hogy brutálisan nehéz lesz, viszont a zseniális hangulat miatt nem tudod majd otthagyni.
Ez a From Software varázsa, ami a Demon's Souls és a Dark Souls sikerének egyik titka is egyben. A Bloodborne játékmenetét a rettegés, az ismeretlen felfedezése, az élet-halál harcok és az egyedi online multiplayer teszi különlegessé. A Sony Computer Entertainment Japan Studio producere, Masaaki Yamagiwa elmondta, hogy a játék félelmetes és gyakran horrorisztikus világa fantasztikusan fog kinézni PS4-en. Köszi, ezt mi is láttuk.
Ahogy a Demon's Souls-ban is (bár a Bloodborne nem egy folytatás vagy egy remake), itt is nagy hangsúly lesz a játékos jutalmazásán, de nemcsak az adja majd a különlegességét, hogy egy-egy pálya nagyon nehéz lesz. A harcrendszerben fontos lesz, tudjunk előre gondolkodni, illetve taktikusan közelítsünk a szituációkhoz és ezt az olyan fegyverek is alátámasztják, mint az átalakuló kasza vagy a shotgun. Nem bújhatunk többé a pajzsunk mögé, hogy kivárjuk a megfelelő alkalmat a támadásra. "A Bloodborne ellenségei gyorsabbak és agresszívebbek és gyakran többen is vannak egyszerre. Gyakran, amikor csak ülsz és vársz a lehetőségre, elárasztanak a gonoszok" - mondta Yamagiwa.
Szerinte gyakran támadóbban kell fellépnünk, de azt is hozzátette, hogy "a Bloodborne nem egy hack n' slash", hanem egy akció-RPG, amiben továbbra is nagyon fontos lesz a taktika és a stratégia.
Eddig hogy tetszik a Bloodborne?