A Trine-sorozat valószínűleg jelenleg a legnépszerűbb a puzzle-platformerek műfajában, a harmadik rész pedig a 2.5D-s gyökerektől elrugaszkodva 3D-ben próbálta egy kicsit felfrissíteni az első két játékban bravúrosan felhasznált formulát - viszont lehet, hogy ezúttal egy kicsit mellélőttek.
A Trine 3: The Artifacts of Power meglepően sok negatív kritikában részesült, a legtöbb játékos vagy a rövid, nagyjából 6 órás hosszáért vagy pedig a 3D-be átlendített játékmenetért kritizálta a játékot, a fejlesztők pedig figyeltek ezekre a visszajelzésekre. A Frozenbyte csapata egy videót osztott meg, melyben két fejlesztő magyarázza el, hogy valójában már az elejétől fogva tudták, hogy ilyen hosszúságú játékot szeretnének, viszont az valóban az ő hibájuk, hogy az elképzeléseiket a hosszról és a történet szétosztásáról nem kommunikálták elég világosan.
Elmondásuk szerint egyelőre a folytatásokat szüneteltetik, viszont arra szeretnék kérni a játékosokat, hogy ne zaklassák a fejlesztőcsapat tagjait emiatt. Igazából elég szomorú, hogy ezt manapság külön mondani kell.
Ti mit gondoltok? Nektek hogy tetszett a Trine 3?