A Fallout Anthology tartalmazni fogja a teljes Fallout szériát és ezáltal az első kettő, még izometrikus nézetű epizódot is. A Fallout 3 és a Fallout: New Vegas után nem meglepő, hogy a Fallout 4-ben sem felülről nézzük majd a hősünket, viszont van olyan, aki szerint érdekesen fest a játék ezzel a megoldással és meg is mutatta, hogy miért.
A szintén izometrikus Stasis című játékot fejlesztő Chris Bischoff elképzelte a Fallout 4-et ebben a stílusban, a végeredmény pedig egyszerre idézi meg az első két Falloutot, valamint az utóbbi idők olyan nagy sikereit, mint a Wasteland 2.
A Stasis egyébként egy point-and-click sci-fi horror, amelyet egyedi, izometrikus perspektívájával a hátborzongató elbeszélést és a retro kalandjátékot ötvözi. A főszereplő John Maracheck, aki a távoli jövőben, egy látszólag elhagyatott űrhajón ébred fel a sztázisból és az eszközöket kombinálva, feladványokat megoldva kell kiderítenie a rejtélyeket, köztük a felesége és lánya eltűnését is. A játék Steames megjelenésének ünneplésére készítette el Bischoff a Fallout 4 izometrikussá való "konvertálását". Nyilván nem rossz marketing.