A Bethesda töretlen lelkesedéssel hegeszti a Fallout 4-et, a novemberi megjelenés pedig egyre jobban közeledik, így nem csoda, hogy minden kis részletre kíváncsiak vagyunk. Todd Howard nemrég a játék grafikájáról mesélt egy kicsit.
Howard elmonda, a játék alatt dübörgő Creation engine számos fejlesztést kapott, ezeknek köszönhetően az időjárási és fényeffektek eddig nem látott részletességgel készülhettek el. A játék nagy részében töltőképernyő vagy bármi más megszakítás nélkül léphetünk be komplett épületekbe is, az így megteremtett zavartalan atmoszférát pedig csak erősítik az házak falán keletkezett sérüléseken és lukakon beszűrődő dinamikus fényhatások.
Ahogy eddig is sejteni lehetett, az időjárás is dinamikusan változik majd. A trailerben is látott bombarobbanás kráterében keletkezett nukleáris tengerből pusztítót viharok indulnak útnak. Ha ezek találkoznak velünk mint játékossal, akkor könnyen csúfos véget érhetünk, elvégre a villámcsapások egyből kevésbé boldog, ugyanakkor határozottan rádióaktív kalandozóvá változtatnak minket.
A remek látványvilágon kívül Howard fontosnak tartotta kiemelni, hogy bár addig tolták a grafikai határokat amíg csak lehetett, ennél is fontosabb volt a fejlesztés során az, hogy egy élő, lélegző világot alkossanak. Mikor belépünk egy házikóba, minden tárgy amit csak látunk, valóban egy felvehető és használható dolog, nem csak egy rakás hasztalan textúrakupac.