Januárban már kiderült, hogy a F1 2015 grafikus motorja, az EGO Engine 4.0 készen áll a Microsoft új API-jára, a DirectX 12-re, most pedig a Codemasters kötelékében tevékenykedő Lozzy válaszolt ezzel kapcsolatban egy rajongói felvetésre.
Lozzy megerősítette, hogy a F1 2015 támogatni fogja a DirectX 12-t, amit egy későbbi patch formájában oldanak majd meg. Egyelőre még nem tudni, hogy mikor, de biztosan nem a következő frissítés lesz a befutó. A Codemasters szerint a versenyjáték motorja az első olyan architektúrájú engine a cégnél, amely arra hivatott, hogy a nyolcadik generációs konzolokat és PC-ket megcélozva megossza a magok között a terhelést és ezáltal kiváló jelölt a DirectX 12 és a csúcskategóriás PC-k teljesítményének hasznosítására.
A DX12 olyan hangzatos grafikai megoldások egészítheti ki az alapjátékot, mint a Raster Ordered Views (ROVs) és a Conservative Rasterization, amelyek segítségével a F1 2015 világa még realisztikusabb lesz. Kíváncsiak vagyunk, hogy ez mennyivel fogja megdobni a gépigényt.
Ti mit gondoltok erről a lehetőségről?